Een nieuwe revolutie: zo gaan big data & AI het web veranderen

Het internet staat aan de vooravond van een nieuwe revolutie. Na omnichannel en personalisatie op basis van segmentering, gaan we nu naar een webervaring die één-op-één gepersonaliseerd is. Big data en slimme algoritmes maken het mogelijk. In dit artikel neem ik je mee in de weg hier naartoe.

Hoewel onze hedendaagse webbeleving maar weinig meer gemeen heeft met de begindagen van het internet, is die nog altijd gebaseerd op dezelfde principes. Publicatie van content en interactie via applicaties. Het efficiënt managen van de aanmaak en opslag van die content is daarbij essentieel.

De contentmanagement-industrie heeft daarom een cruciale rol gespeeld in de ontwikkeling van het internet en zal die ook in de toekomst blijven spelen. Sterker nog: we staan aan de vooravond van een nieuwe internetrevolutie waarin contentmanagement een hoofdrol zal spelen. Maar wel op een andere manier dan we tot nu toe gewend waren.

Lees verder op Frankwaching: www.frankwatching.com/archive/2017/05/12/een-nieuwe-revolutie-zo-gaan-big-data-ai-het-web-veranderen/

reageer als eerste
Meer berichten