
Nationaal Media Onderzoek gaat van start
Kantar en Ipsos zijn door SKO, NLO, NOM en VINEX geselecteerd om het nieuwe geïntegreerde bereiksonderzoek Nationaal Media Onderzoek op te zetten. Het NMO zal het bereik van televisie, radio, print en online meten en gaat op termijn de huidige standaarden vervangen. Elk afzonderlijk bereiksonderzoek wordt daarbij vernieuwd en sterk verbeterd.
Kantar en Ipsos gaan nauw samenwerken om het geïntegreerde meetsysteem voor televisie, radio, print en online op te zetten. In de loop van 2021 zal de introductie van NMO gefaseerd plaatsvinden en zullen de eerste datasets verschijnen. Die kunnen dan meteen door bureaus, adverteerders en media-exploitanten worden gebruikt.
-
Digitaal adverteren groeit toch verder door in crisisjaar 2020
1 dag geleden
-
2 dagen geleden
-
Nog twee maanden tot de nieuwe auteursrechtregels voor online ingaan: wat verandert er?
8 apr, 12:28
-
7 apr, 13:19
-
2 apr, 11:27
-
Google steekt 25 miljoen in nieuw Europees mediafonds
1 apr, 16:31
-
Nationaal Media Onderzoek gaat van start
31 mrt, 08:23
-
Eerste twee onderzoeksjournalistieke projecten ontvangen geld van Mediafonds Delft
30 mrt, 15:10
-
29 mrt, 12:22
-
Weinig vrouwen aan de top van de nieuwsmedia
26 mrt, 17:38
-
Huis van de Journalistiek stap dichterbij
26 mrt, 13:15
-
Yael de Haan en Harold Rimmelzwaan nieuwe bestuursleden Stimuleringsfonds voor de Journalistiek
24 mrt, 11:54
-
Aanvraagtermijn Leids Mediafonds weer geopend: deadline 1 april
24 mrt, 10:03
-
Nieuwsplein33 wil de komende jaren hét mediaplatform voor de gemeenten Amersfoort en Leusden worden
24 mrt, 08:07
-
‘Twee derde van alle zoekacties op Google leidt niet tot doorklik’
23 mrt, 12:21
-
Haarlems Mediafonds van start, er ligt 250.000 euro klaar
22 mrt, 12:52
-
Uitgever trekt - met tegenzin - stekker uit 86-jaar oude De Bildtse Post
19 mrt, 10:56
-
18 mrt, 14:15
-
DPG Media groeide flink in 2020
18 mrt, 14:07
-
Online-trainingsdag VVOJ
17 mrt, 15:53
-
Het delen van artikelen achter betaalmuur mag niet (meer), wat nu?
16 mrt, 14:15
-
Nieuws over avondklok zorgt voor topdrukte op nieuwssites en -apps
15 mrt, 18:40
-
Huis-aan-huisblad De Parel van Brabant stopt na zestig jaar
12 mrt, 11:26
-
D66 meest gezochte partij, Rutte meest gezochte lijsttrekker volgens Google
12 mrt, 08:20
Nieuwsoverzicht
-
Digitaal adverteren groeit toch verder door in crisisjaar 2020
1 dag geleden
-
NDC mediagroep kondigt forse reorganisatie aan met stevig baanverlies
2 dagen geleden
-
Nog twee maanden tot de nieuwe auteursrechtregels voor online ingaan: wat verandert er?
8 apr, 12:28
-
‘NDC Mediagroep wil af van veertig huis-aan-huisbladen’
7 apr, 13:19
-
NNP-dag 2021 en inzenden voor NNP-prijzen
2 apr, 11:27