
Clubhouse is in korte tijd razend populair geworden. Wat is er zo leuk aan?
Het kan dus bijna niet anders of je hebt er al over gehoord of gelezen. Misschien ben je er inmiddels zelf wel dagelijks op te vinden. Hoe dan ook, Clubhouse is in no time razend populair geworden. In deze tijd van weinig prikkels willen veel mensen er toch bij zijn. Toegang tot de app is nog steeds voorbehouden aan iPhone-gebruikers die een uitnodiging hebben gekregen.
Nu de app zo populair is wil je natuurlijk weten wat er leuk is aan Clubhouse. Waarom wil je erbij zijn? Wat is er te doen? Welke gesprekken worden er gevoerd? Een maand nadat Clubhouse in ons land echt voet aan de grond heeft gekregen, kunnen we wat voorzichtige conclusies trekken. Disclaimer: dit is onze mening, ontdek vooral zelf of het iets voor je is.
Geen perfecte selfies, alles is live
Het is best een verademing dat Clubhouse niet draait om de perfecte selfies, beste poses en mooiste feed zoals op Instagram. Wat dat betreft is deze app een stuk ‘puurder’. Er wordt gediscussieerd, geouwehoerd over niets belangrijks, tips uitgewisseld en cursussen gegeven.
Omdat alles live is, je niets terug kunt luisteren en vragen kunt stellen, voelt het een stuk minder ingestudeerd aan dan wanneer je naar een podcast luistert.
-
De opkomst van de betaalde nieuwsbrief
12:32
-
Peter Eijsvoogel en Steven Flipse commissaris bij het Commissariaat voor de Media
11:59
-
4 dagen geleden
-
De Tweede Kamerverkiezingen: wat zeggen de partijprogramma’s over de media?
5 dagen geleden
-
Het liveblog sinds corona: persoonlijker, meer service en niet meer weg te denken van de voorpagina
5 dagen geleden
-
Clubhouse is in korte tijd razend populair geworden. Wat is er zo leuk aan?
20 feb, 19:44
-
Journalisten en pr-mensen missen elkaar, of tenminste persbijeenkomsten
18 feb, 08:52
-
Nieuwe ronde Amstelveens Mediafonds van start
17 feb, 08:55
-
16 feb, 16:40
-
De Raad voor de Journalistiek op zoek naar nieuwe journalist leden
16 feb, 11:40
-
Nieuwe website moet weerbaarder maken tegen nepnieuws
15 feb, 07:39
-
Nederlanders in 2020 bovenop het nieuws
4 feb, 16:12
-
3 feb, 16:24
-
2 feb, 16:19
-
Sterke verschuiving in de mediaconsumptie onder Nederlanders
2 feb, 16:13
-
Dentsu: groei reclamemarkt in 2021 door stijging digitale bestedingen
2 feb, 08:31
-
Het vertrouwen in het nieuws en de journalistiek is in Nederland nog steeds hoog
2 feb, 08:08
-
29 jan, 09:55
-
Kabinet bereid taakstrafverbod bij geweld tegen journalisten te onderzoeken
28 jan, 10:46
-
Weer fotografen en cameraman bekogeld met stenen en vuurwerk
26 jan, 12:23
-
Paar incidenten over uitzonderingsregels voor pers tijdens avondklok
25 jan, 10:29
-
Dé online trends & ontwikkelingen voor 2021
25 jan, 10:26
-
Ww-uitkeringen journalisten op niveau van voor coronacrisis
23 jan, 12:33
-
23 jan, 12:29
Nieuwsoverzicht
-
De opkomst van de betaalde nieuwsbrief
12:32
-
Peter Eijsvoogel en Steven Flipse commissaris bij het Commissariaat voor de Media
11:59
-
SVDJ kondigt nieuwe aanvraagronde Steunfonds aan
4 dagen geleden
-
De Tweede Kamerverkiezingen: wat zeggen de partijprogramma’s over de media?
5 dagen geleden
-
Het liveblog sinds corona: persoonlijker, meer service en niet meer weg te denken van de voorpagina
5 dagen geleden