Afbeelding

HYPR neemt verkoopactiviteiten voor huis-aan-huis-kranten over van DPG

Algemeen

Adlocal draagt de advertentieverkoop van advertenties voor huis-aan-huis-kranten over aan HYPR. 

Mike van der Moolen (Directeur Direct Sales): “Nadat wij onze laatste HaH titels verkochten, behielden wij nog het recht om de advertentieverkoop hiervan op de nationale markt te doen. Met de bundeling van de regionale verkoop van HaH-bladen in HYPR is er nu een natuurlijk moment gekomen om ook de nationale verkoop over te dragen. Wij wensen HYPR daar veel succes mee.” 

Adlocal’s manager Bas Stikkelorum verhuist mee en start 1 januari bij HYPR.

HYPR maakte recent al bekend dat Bart de Vries vanaf 1 december de nieuwe managing director wordt. 

HYPR heeft eerder dit jaar ToLocal en DeLokalePlanner overgenomen. HYPR is de one-stop-shop waar nationale adverteerders en bureaus met één telefoontje alle 562 huis-aan-huis-kranten en 1200 lokale nieuwssites kunnen inschakelen.

Huis-aan-huis kranten zijn goed voor een dekking van 92% en bieden adverteerders een analoog bereik van bijna 11 miljoen consumenten per week en ruim 50 miljoen digital views per maand. HYPR is hiermee het grootste lokale massamedium van Nederland.